بهترین رستورانهای کوش آداسی



بهترین رستورانهای کوش آداسی
در این مطلب تعدادی از بهترین رستورانهای کوش آداسی را معرفی میکنیم.
کوش آداسی یکی از مقاصد محبوب برای ایرانی ها ست که به سبب داشتن جاذبه های گردشگری مختلف و همچنین ساحل زیبا و اب و هوای مناسب، میزبان مهمانهای زیادی از کشورهای مختلف از جمله ایران میشود. شما هم اگر قصد سفر کوش آداسی از طریق تور کوش آداسی یا تور لحظه آخری کوش آداسی را دارید، در این مطلب بهترین رستورانهای این شهر را معرفی خواهیم کرد که بهتر است حتما آنها را امتحان کنید:
رستوران حسن کولچوگلو کباب (Hasan Kolcuoğlu Kebap)
این رستوران در نزدیکی هتل Efa Boutique واقع شده و محیط زیبایی هم دارد. تخصص اصلی این رستوران در تهیه آدانا کباب است اما در منوی آن، میتوانید غذاهای دیگری هم انتخاب کنید که از قضا، با وجود کیفیت بالا قیمت مناسبی هم دارند. در این رستوران در کنار غذا یک سری خوراکی رایگان هم ارائه میشود. 

رستوران هالیدی این (Holiday Inn)
یکی دیگر از رستوران‌های خوب کوش آداسی هالیدی این است که تنوع غذایی خوبی هم در آن ارائه میشود. مردم محلی پیده، لاماجون و کبابهای این رستوران را بسیار پسندیده و پیشنهاد میکنند. یک نوع کباب مرغ مخصوص هم با نام ولی کبابی در این رستوران ارائه میشود که طرفداران زیادی دارد. 
رستوران سارای (Saray)

رستوران سارای که در منطقه Kaleici واقع شده، از آن رستورانهایی است که تمامی سلیقه ها را راضی نگه میداد. چون در این رستوران انواع و اقسام غذاهای ملل از چینی گرفته تا غذاهای مکزیکی در کنار غذاهای خود ترکیه قابل سفارش هستند پس مطئن باشید شما هم غذایی که باب میلتان باشد در این رستوران پیدا خواهید کرد. 

یووام (Yuvam)
اگر از رستورانهای بزرگ و گران قیمت خسته شده اید و دل‌تان یک سری غذای ساده خانگی میخواهد، یووام گزینه ای عالی است. این رستوران که در شهر قدیم کوش آداسی واقع شده است، یک سری غذا‌های از پیش پخته شده را ارائه می‌دهد و به همین دلیل هم لازم نیست زمان زیادی را منتظر آماده شدن غذا بمانید. از طرف دیگر آشپزخانه این رستوران هم کاملا جلوی دید است و میتوانید از تمیز بودن غذا‌ها مطمئن شوید. 
بالیک هالی (فیش مارکت)
به عنوان آخرین رستوران باز هم یک رستوران غذای دریایی معرفی می‌کنیم که شاید قدمتی مثل کاظم اوستا نداشته باشد، اما کیفیت غذا‌های آن زبانزد مردم میباشد. در این رستوران انواع و اقسام غذا‌های دریایی را میتوانید پیدا کنید که معمولا به شکلی عالی و کامل پخته می‌شوند و قیمت مناسبی هم دارند و برخورد کارکنان رستوران هم واقعا عالی است. 
x

Komentar

Postingan populer dari blog ini

بهترین رستورانهای شهر بانکوک

بهترین جاذبه ­های گردشگری و تاریخی امارات متحده عربی