بهترین کافه های شهر بلگراد در محله دورسول



شاید شهر بلگراد در مقایسه با سایر پایتختهای اروپایی مثل پراگ و فرانسه قدیمی نباشد اما یک محله زیبا به دورسول دارد که هر گردشگری در تور ارزان خود باید از آن بازدید نماید. این محله زیبا یکی از بهترین جاذبه های گردشگری پایتخت صربستان است که طرفداران کافه گردی را به وجد می آورد. تا انتهای این مقاله با ما همراه شوید تا با تعدادی از جذابترین کافه های این محله آشنا شوید.

1. مدوزا (Meduza)
اگر دوست دارید طعم خوشمزه ترین کیکهای شهر بلگراد را بچشید باید به کافه مدوزا بروید. این کافه زیبا که در طراحی فضای داخلی آن به جزییات زیادی توجه شده است یک مکان بی نظیر برای گردشگرانی است که دوست دارند ساعتی از هیاهوی شهر بلگراد دور باشند و با صرف یک میان وعده سبک یا یک نوشیدنی فرح بخش آماده ادامه تور روزانه خود در شهر بلگراد شوند.

2. کافه بلازناواچ (Blaznavac Kafe)
این کافه یکی دیگر از کافه هایی است که برای صرف میان وعده های خوشمزه مناسب است. به نظر ما بهترین زمان برای رفتن به این کافه در ساعات ابتدایی روز و در صبح است. چرا که میتوانید یکی از میزهای کنار پیاده راه این کافه را رزرو کنید و یک صبحانه بسیار خوشمزه را در هوای آزاد و مفرح محله دورسول میل کنید. اگر دوست دارید در یک محیط خصوصی تر صبحانه خود را میل کنید میتوانید یکی از میزهای داخل کافه را انتخاب کنید از و مهماندار بخواهید تا خدمات مورد نیاز شما فراهم کند.

3. لیلا رکوردز (Leila Records)
همانطور که از نام این کافه مشخص است اینجا با تمهای موسیقیایی تزیین شده است و موسیقی بخشی از هویت کافه است. کافه لیلا رکوردز یکی از پاتوقهای اصلی هنرمندان و طرفداران هنر شهر بلگراد است و یک مکان بی نظیر برای گردشگرانی است که دوست دارند در تور صربستان خود با بخشهایی از فرهنگ روزانه و هنر موسیقیایی کشور صربستان آشنا شوند. در بسیاری از روزهای هفته تعدادی از هنرمندان محلی بلگراد این کافه را برای اجرای تعدادی از قطعات موسیقی خود انتخاب میکنند. شما هم اگر دوست داشته باشید میتوانید در یکی از شبهای تور مسافرتی خود به اینجا بیایید و همزمان با صرف شام شاهد اجرای موسیقی محلی صربستان باشید.


4. پراژیونیکا دی 58 بی (Prazionica D59B)

اگر علاقمند به هنر هستید در محله دورسول کافه های زیادی برای شما وجود دارد. این کافه به سبب طراحی داخلی منحصر به فرد خود در میان گردشگران بسیار محبوب است و محل تجمع هنرمندان محلی و افرادی است که هنر بخشی از دغدغه­های روزانه آنان میباشد. علاوه بر فضای دوستانه و هنری این کافه باید به طعم دلنشین غذاهایی که در اینجا ارایه میشود هم اشاره کرد. چرا که در اینجا شما میتوانید تعدادی از غذاهای سنتی و خوشمزه مردم صربستان را سفارش بدهید و میل کنید.

5. سنترالا (Centrala)
یکی از کافه های شهر بلگراد که گردانندگان آن ادعا دارند کافه آنها بسیار نمادین است سنترالا است. این کافه در بخش سیمینای محله دورسول واقع شده است و محل تجمع افراد جوانی است که دوست دارند در مورد مباحث روز به گفتگو بپردازند. هر چند این کافه در اکثر اوقات کمی شلوغ است و برای به دست آوردن یک میز خالی باید مقداری صبر کنید اما مطمئن باشید جو دوستانه و غذاهای خوشمزه کافه سنترالا ارزش آن را دارد که کمی زمان صرف کنید.

6. کافه شش (ShSh Caffe)
شما در این کافه فرصت حضور در یکی از زیباترین مکانهای شهر بلگراد را خواهید داشت. کافه شش دارای یک جو دوستانه است که باعث شده است اینجا به یک مکان بسیار محبوب در میان مردم محلی بلگراد مبدل شود. این کافه یکی دیگر از پاتوق­های محلی اهل هنر بلگراد است و کسانی که دوست دارند در یک فضای دوستانه صبحانه، ناهار یا شام خود را میل کنند به اینجا می آیند.

7. کافه فرانسه (Café De France)
همانطور که از نام این کافه مشخص است طراحی، سبک و خدمات این کافه از کافه های کشور فرانسه الگو برداری شده است. سبک پاریسی دکوراسیون این کافه، طعم قهوه ها و حتی دست پخت سر آشپزهای کافه فرانسه این حس را در وجود شما به وجود می آورد که انگار در یک محیط کاملا فرانسوی مشغول صرف غذا هستید. البته ناگفته نماند که در کنار منوی غذاهای فرانسوی شما در این بخش از تور مسافرتی خود فرصت آن را خواهید داشت تا از سرآشپزهای کافه فرانسه بخواهید یک وعده غذای بسیار خوشمزه صربی را برای شما آماده کنند.

8. کافه مینیسارستوو (Ministarstvo Kafe)
نام این کافه در زبان فارسی به معنای وزارت کافه است! علت این نام گذاری عجیب به سبب آن است که گردانندگان آن تخصص بسیار بالایی در سرو انواع گوناگون قهوه ها دارند. به هر صورت اگر دوست دارید در بخثی از تور مسافرتی خود طعم متفاوتی از قهوه را امتحان کنید و یک میان وعده دلپذیر را میل کنید به این کافه بیایید.

9. پاستیس بیسترو (Pastis Bistro)
این کافه بسیار زیبا و کاملا منحصر به فرد در مرکز محله دورسول و در خیابانی به نام استراهینجیکا بانا واقع شده است. علاوه بر فضای سرپوشیده این کافه که ارزش خاص خود را دارد، این کافه دارای یک محوطه اختصاص در فضای باز است که از یک منظره بسیار دلنشین و زیبا برخوردار است. این کافه تنها به سبب طراحی شیک و مجلل خود در میان مردم محلی بلگراد مشهور نیست، بلکه دارای کارکنانی است که با هنرمندی تمام انواع مختلفی از نوشیدنی های گرم و سرد و غذاهای خوشمزه را برای مشتریان فراهم میکنند. شما هم اگر دوست دارید طعم تفاوت را در یک منظره متفاوت امتحان کنید باید در بخشی از تور صربستان خود برای صرف عصرانه به کافه پاستیس بیسترو بروید.

Komentar

Postingan populer dari blog ini

بهترین رستورانهای شهر بانکوک

بهترین رستورانهای کوش آداسی

بهترین جاذبه ­های گردشگری و تاریخی امارات متحده عربی