بهترین سواحل برای غواصی در تایلند


  ساحل کاتا ، پوکت (Kata Beach, Phuket)


اگر چه ساحل پاتونگ به عنوان محبوبترین جاذبه گردشگری ساحلی جزیره پوکت شناخته شده است، اما باید به شما بگوییم که این ساحل کاتا است که در میان غواصان و علاقمندان به محیط زیست دریایی به عنوان مقصد گردشگری شماره ۱ جزیره پوکت انتخاب میشود.

شما برای غواصی در آبهای ساحلی کاتا حتی به گواهینامه غواصی نیز نیاز ندارید. تنها کافی است تا به یکی از باشگاههای غواصی این ساحل زیبا بروید و در تور غواصی ساحل کاتا تا ثبت نام کنید. منظره گردشگری زیر آب اینجا به اندازه ای زیبا است که ممکن است 
باعث تمدید مدت تور تایلند و اقامت شما در جزیره زیبای پوکت شود.
کوه لان  (Koh Lan)  
پاتایا یکی از محبوبترین مقاصد گردشگری کشور تایلند است که سالانه هزاران گردشگر خارجی را به قلب این شهر میکشاند. اگر از شلوغی و هیاهوی شهر پاتایا خوشتان نمی آید باید در این بخش از تور ارزان خود به یکی از مقاصد گردشگری منحصر به فرد تایلند سفر کنید که در نزدیکی ساحل پاتایا قرار دارد. کوه لان نام جزیره ای است که به خاطر منظره شگفت انگیز ساحل، آبهای کم عمق و شفاف و البته صخره های مرجانی خود در میان گردشگران بسیار مشهور است.
این جاذبه گردشگری که با نام ساحل مرجان در میان مردم و گردشگران مشهور است یکی از بهترین مناظر زیر آبی جهان را در پیش روی گردشگران قرار داده است. شما در اینجا میتوانید سوار یکی از قایقهایی بشوید که گردشگران را به تور غواصی میبرد، ساعتی را به گشت و گذار در ساحل جزیره بگذرانید و برای کامل شدن تجربه لذت بخش خود در تور تایلند به عمق آبهای مرجانی ساحل کوه لان بروید و از منظره شگفت انگیز اینجا دیدن کنید.
 کوه نگام یای (Koh Ngam Yai)
این ساحل زیبا بخشی از جاذبه گردشگری جزیره ای است که در نزدیکی شهر چومفون واقع شده است و با نام کوه نگام یای شناخته میشود. گردشگرانی که در سفر خود به شهر چومفون سفر میکنند دوست دارند که بخشی از سفر خود را به گشت و گذار در جاذبه های گردشگری این جزایر نزدیک به شهر اختصاص دهند. کوه نگام یای علاوه بر مرجانهای دریایی زیبایی که در عمق آب خود دارد یک منظره شگفت انگیز از خود را در معرض دید گردشگران قرار داده است. به نظر ما این بخش از تور تایلند برای هر گردشگری میتواند به منزله آشنایی با قدرت شگفت انگیز طبیعت باشد.

Komentar

Postingan populer dari blog ini

بهترین رستورانهای شهر بانکوک

بهترین رستورانهای کوش آداسی

بهترین رستورانها برای غذای گرجی در تفلیس