بهترین رستورانهای شهر بانکوک




1. رستوران اسموکین پاگز (The Smokin Pug's)
طراحی و دکوراسیون داخلی رستوران اسموکین پاگز همانند نامش بی نظیر است. این رستوران لوکس در منطقه تجاری پاتپونگ شهر بانکوک قرار دارد و غذاهای خوشمزه ای نظیر باربیکیو را برای مشتریان و گردشگرانی که به
تورتایلند آمده اند سرو میکند. در داخل این رستوران شما شاهد یک سقف بلند خواهید بود که سراسر دیوارهای احاطه کننده آن را با عکسهایی بی نظیر آراسته اند. اگر در گشت و گذار روزانه احساس گرسنگی کردید و به دنبال یک محیط دنج و زیبا برای صرف ناهار بودید حتما به این رستوران بروید و طعم یکی از باربیکیوهای آن را بچشید.

2. رستوران بیترمان (Bitterman )
اگر در تور تایلند خود و در هنگام گشت و گذار در شهر بانکوک از شلوغی و ازدحام شهر خسته شدید و به دنبال یک محل آرام برای استراحت و صرف غذا گشتید بهتر است که به رستوران ایتالیایی بیترمان بروید. این رستوران درست در کنار ایستگاه سالا دینگ قطار شهری بانکوک قرار دارد و به همین دلیل برای پیدا کردن این جاذبه گردشگری با هیچ مشکلی روبرو نخواهید شد. این رستوران علاوه بر غذاهای خوشمزه ایتالیایی که در پیش روی شما قرار خواهد داد یک فضای داخلی بسیار زیبا و دوستانه را فراهم کرده­ است تا شما بتوانید با خیال راحت در کنار اعضای خانواده خود یک وعده غذایی خوشمزه و دلنشین را در آن صرف کنید.
3. رستوران سالت/نمک (Salt)
در بخش بالایی از محله آری شهر بانکوک یک رستوران ژاپنی بسیار شیک و دوست داشتنی قرار دارد که به سبب غذاهای سنتی خود از شهر بسیار بالایی برخوردار است. در این رستوران دو سالن سرپوشیده و روباز غذاخوری وجود دارد که شما بر اساس سلیقه خود میتوانید یکی از آنها را برای استراحت و صرف غذا انتخاب کنید. این رستوران علاوه بر غذاهای سنتی تایلند، طیف متنوعی از غذاهای سنتی کشور ژاپن را نیز برای مشتریان سرو میکنید و به همین دلیل شما برای انتخاب وعده غذایی خود با طیف متنوعی از انتخابها روبرو هستید. در طراحی این رستوران به صورت گسترده ای از چوبهای تیره و همچنین شیشه استفاده شده است که همین موضوع باعث شده است که در هنگام حضور در این جاذبه گردشگری با یک محیط کاملا متفاوت روبرو باشید.

4. رستوران مگی چو (Maggie Choo)
در این بخش از تور تایلند خود میتوانید یک جنبه بسیار متفاوت به گشت و گذار روزانه خود در شهر بانکوک ببخشید. شما­ میتوانید با ورود به رستوران مگی چو از بانکوک معاصر جدا شوید و با سفر در زمان به چین دهه 1930 میلادی سفر کنید. رستوران مگی چو یکی از رستورانهای چینی بانکوک است که بر اساس شانگهای دهه 1930 طراحی و تزیین شده است و به همین علت با ورود به این رستوران ناگهان خود را در میان یک فضای فرهنگی چینی مشاهده میکنید. در این رستوران مجلل چینی که یکی از جاذبه های گردشگری- فرهنگی شهر بانکوک به شمار میرود شما فرصت آن را خواهید داشت تا در این بخش از تور مسافرتی خود به تایلند طعم و رنگ غذاهای سنتی چین را بچشید و از نزدیک با بعضی از عناصر فرهنگی کشور چین آشنا شوید. از سنت غذاخوری چین تا مجسمه هایی از اساطیر و قهرمانان ملی چین همه و همه در این فضای منحصر به فرد گرد آمده اند تا شما بتوانید یک تجربه زیبا از تور لحظه آخری تایلند خود داشته باشید.

5. رستوران آیرون فایریز (Iron Fairies)
اگر در بخشی از تور تایلند خود گذرتان به محله تانگلور شهر بانکوک افتاد آماده روبرو شدن با یکی از متفاوت ترین جاذبه های گردشگری این شهر باشید. رستوران آمریکایی آیرون فایریز یکی از منحصر به فردترین رستورانهای این شهر است که بیرون و داخل آن اصلا هیچ شباهتی به یکدیگر ندارد. به محض اینکه وارد این رستوران شوید به ناگاه خود را در قلب یکی از رستورانهای کلاسیک غرب وحشی آمریکا احساس میکنید، چرا که در طراحی و دکوراسیون این رستوران به صورت گسترده ای از سبک معماری آمریکای قرن هجدهم استفاده شده است و به این ترتیب تعجب و هیجان هر گردشگری که به تور تایلند آمده است برانگیخته میشود. از دیوارهای کرم مایل به قهوه ای تا صندلیهای چهار پایه روبروی اوپن آشپزخانه، از صندلیهای چرمی که بسیار قدیمی و عتیقه به نظر میرسند تا چلچراغ و راه پله های چوبی این جاذبه گردشگری همه تحسین هر گردشگر و بازدید کننده ای را بر می انگیزانند. در این رستوران شما میتوانید از میان غذاهای سنتی مردم آمریکا غذای مورد نظر خود را انتخاب کنید و با یک آرامش مثال زدنی و همراه با شنیدن قطعاتی از موسیقی کلاسیک آمریکا صرف کنید.



Komentar

Postingan populer dari blog ini

بهترین رستورانهای کوش آداسی

بهترین جاذبه ­های گردشگری و تاریخی امارات متحده عربی