بهترین سواحل آنتالیا برای بازدید


یکی از بهترین شهرهای تفرجگاهی ترکیه در شروع فصل بهار تا پایان تابستان آنتالیا می­باشد. آنتالیا تعدادی از زیباترین سواحل ترکیه را در خود جای داده است و همین مسئله باعث شده است که بسیاری از
آژانسهای مسافرتی این جاذبه گردشگری را در ردیف بهترین تورهای گردشگری قرار دهند. هر آنچه که شما به عنوان یک مسافر به دنبال آن هستید را می­توانید در قالب تورهای ارزان قیمت ترکیه و به خصوص سواحل زیبای آنتالیا بیابید.

ساحل چیرلی
این ساحل که همچنین با عنوان المپیوس نیز شناخته می­شود بقایای شهر باستانی لایکیان را در خود جای داده است. چیرلی به یقین یکی از زیباترین سواحل آنتالیا را به خود اختصاص داده است. در تور آنتالیا خود به ساحل چیرلی البته باید انتظار شگفتی­های جدیدی را نیز داشته باشید چرا که در این ساحل شما شاهد بقایای تاریخی یک شهر باستانی نیز خواهید بود. اگر تور لحظه آخری آنتالیا را خریداری کردید بدانید که این تازه آغاز ماجراجویی­های شما در یک جاذبه گردشگری زیبا و شگفت انگیز است.
کونیالتی
یکی از محبوب­ترین سواحل در آنتالیا، کونیالاتی است. این سواحل بسیار زیبا در میان دریای نیلگون و کوه­های بیداغلاری قرار دارد. این امر به معنای آن است که در این جاذبه گردشگری زیبا شما با مجموعه­ای از زیبایی­های طبیعی، از ساحل تا دریا و کوهستان و جنگل مواجه هستید که در طول تور گردشگری خود به آنتالیا می­توانید از آنها نهایت لذت را ببرید. شما می­توانید لحظات سفر خود به اینجا را با غواصی در آب های آرام منطقه، استراحت در سواحل آفتابی و یا قدم زدن در چشم­اندازهای طبیعی اطراف صرف کنید. ضمن اینکه هتل­ها، رستوران­ها و کافه­های متنوعی را می­توانید بیابید که هر یک متناسب با ذائقه گروه خاصی از مسافران و گردشگران است.
فاسلیس
این ساحل زیبا که با نام ساحل تورقوشی نیز شناخته می شود در طول تور ترکیه شما کمی چالش برانگیز خواهد بود. چرا که برای رسیدن به این ساحل زیبا نیازمند آن هستید که به اجاره­ یک خودرو بپردازید تا بتوانید به این جاذبه گردشگری سفر کنید. در نزدیکی سواحل تورقوشی مجموعه­ای از ویرانه­های باستانی وجود دارد که فاسلیس نامیده می­شود. این جاذبه گردشگری که بقایای باستانی یک شهر یونانی و رومی است موجب آن شده است که بسیاری از آژانس­های مسافرتی گردشگران را به مسافرت به این منطقه دیدنی تشویق نمایند. در تور آنتالیای خود و با مسافرت به ساحل فاسلیس می­توانید همزمان از زیبایی­های طبیعی آن و جذابیت­های تاریخی-فرهنگی شهر باستانی فاسلیس نهایت لذت را ببرید.
ساحل لارا
اگر شما طرفدار شن­های زیبای سواحل هستید، ساحل لارا می­تواند یک مکان عالی برای صرف یک روز کامل باشد. سواحل جذاب و طولانی لارا با تعداد زیادی از کافه­ها و رستوران­های دریایی و همچنین هتل­های ارزان قیمت که مناسب اقامت یک شبانه روز هستند احاطه شده­اند. در این ساحل، شب­ها نیز می­توانید بیدار باشید و می­توانید با حضور در مجامع محلی مسافران لحظاتی خاطره­انگیز را برای خود بسازید. این امر به معنای آن است که صرف یک روز از تور آنتالیای شما در لارا تنها مخصوص آرام در کنار ساحل نخواهد بود؛ بلکه می­توانید از سرگرمی­های متفاوتی که در کنار این ساحل برای شما محیا شده است نیز بهره ببرید. از جمله این سرگرمی­ها می­توان به تجهیزات ورزش­های آبی و همچنین اختصاص زمین بازی برای والیبال و فوتبال ساحلی اشاره کرد.
ساحل پاتارا
با اینکه برای رسیدن به ساحل پاتارا نیازمند آن هستید که چند ساعت از مرکز شهر آنتالیا رانندگی کنید هنوز هم دیدن این ساحل به زحمت آن می­ارزد. چرا که یکی از متفاوت­ترین و زیباترین سواحلی که در یک تور ارزان­قیمت می­توانید از آن­ها بازدید کنید را در پیش روی خود دارید. ما در مورد 18 کیلومتر از شن­های سفیدی صحبت می­کنیم که در خط ساحلی با امواج آبی رنگ و تیره دریا ترکیب می­شود. این ساحل به قدری هیجان­انگیز است که در تور ترکیه خود حتما باید زمانی را برای سفر به این منطقه دیدنی پیش­بینی کنید.

 در اینجا با هم تعدادی از سواحل جذاب و دیدنی آنتالیا را مرور کردیم. اگر به انجام یک سفر هیجان­انگیز به ترکیه و زرو  تور آنتالیا اشتیاق دارید بازدید از این سواحل زیبا را فراموش نکنید.

Komentar

Postingan populer dari blog ini

بهترین رستورانهای شهر بانکوک

بهترین رستورانهای کوش آداسی

بهترین جاذبه ­های گردشگری و تاریخی امارات متحده عربی